Чижівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Вівторок, 18.09.2018, 23:54
Меню сайту

Годинник

Чижівська ОТГ

Корисні сайти

!

Вхід на сайт

Погода

Календар

Архів записів

!

               

  

                                                                                                                                   

                                                                                                           Генії не падають з неба, вони повинні мати можливість отримати освіту й мати умови для розвитку.

А Бебель

 

       Обдарованість – це значне в порівнянні з віковими нормами випередження в розумовому розвитку або виключному розвитку спеціальним здібностей (музичних, художніх, спортивних та ін.). Обдарованість дітей може бути встановлена та вивчена тільки у процесі навчання та виховання, в ході виконання дитиною будь-якої змістовної діяльності. Прояв розумової обдарованості у дитини пов’язаний з надзвичайними можливостями дитячих років життя. Треба мати на увазі, що в ранні дошкільні роки швидкий розумовий розвиток відбувається у всіх дітей, що є важливим внеском дитячих років у становленні інтелекту.

       У літературі зустрічаються твердження, що тільки 2-6 % людей можна вважати обдарованими. Численні ж дослідження показують, що із задатками обдарованості, здатністю до ефективної плідної діяльності народжується кожна психічно нормальна людина. А ось спрямованість і ступінь обдарованості різні. Подальша доля дару залежить від мікро-, мезо- й макросередовища, де живе і формує своє «я» людина.

       У розвитку творчих можливостей учнів велике значення має випереджальний характер навчання й виховання. Його обґрунтував відомий психолог Л. Виготський і пояснив так: «Лише те навчання є добрим, яке передує розвиткові дитини, тоб­то спонукає дитину до життя, пробуджує та приводить у дію низку внутрішніх процесів розвитку».

       Основою роботи з обдарованими дітьми у навчальному закладі стали наступні положення:

- кожна дитина має задатки;
- кожна дитина прагне реалізувати свої здібності.
      Реалізуються та розвиваються здібності і задатки при умові сприятливого зовнішнього середовища і сукупності внутрішніх потенцій.

       Тому для реалізації здібностей учнів у першу чергу потрібен згуртований колектив однодумців, людей з високою культурою, бажаючих працювати по-новому, орієнтуючись на дитину, на її особистісний розвиток. По-друге, адміністрація, яка була би каталізатором всього нового, перспективного, зуміла би адаптувати всі нововведення для даної школи, мотивувати колектив на плідну роботу. В основі всіх перетворень в закладі – позитивна мотивація на досягнення успіху.

        Проблема виявлення, розвитку й педагогічної підтримки здібних та обдарованих учнів, розкриття їхнього потенціалу  стала однією з основних у  школі.

 

 

Портфоліо

                                                                                                       Новицький Олександр Миколайович                     

                                                                                                           

14.11.2005 р.н.

Чижівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, учень 5-А класу

 

       Учень здібний, талановитий. Швидко і якісно засвоює програмовий матеріал. Проявляє високу пізнавальну діяльність і допитливість. Має багатий активний словник, добре сформовані навички логічного мислення.  Володіє основними компонентами уміння вчити. Активний на уроках і позакласній роботі.

Переможець обласного етапу ХV  Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика (І місце).

 

 

 

 

         Масан    Софія                                                        

 Художньо-естетична обдарованість.                             

                                                                

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Дикун Ірина

Художньо-естетична обдарованість.            

         

 

 

 

 

 

Описание: ЯкірПортфоліо

 

Скаковський Віталій Сергійович        

12.03.2003 року народження      

Чижівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 8 клас.

 

 

 Віталій виявляє здібності до процесу навчання. Швидко і якісно засвоює матеріал. Проявляє високу пізнавальну активність, критичність мислення. Має сильно виражен

е почуття справедливості.

Учасник Міжнародного конкурсу з української мови ім.Петра Яцика, Всеукраїнського конкурсу з української мови, який проводило ТОВ «Інститут Розвитку Шкільної Освіти».

 

 



  Описание: ЯкірПортфоліо

Валінкевич Вероніка Павлівна

Дата народження: 09.11.1996 року. 

Випускниця Чижівської загально­освітньої школи 

І-ІІІ ступенів,2014 р.

 

 

 Вероніка - різнобічно розвинена учениця, активна на уроках і в позакласній діяльності. У навчанні досягає знань на високому і достатньому рівнях. Має багато захоплень, серед яких читання художньої літератури, декламації, інтелектуальні конкурси. Неабиякі здібності дівчина виявила у рукоділлі, зокрема у бісероплетінні. Протягом п'яти останніх років досягла хороших результатів, брала участь у виставках виробів з бісероплетіння у школі, у м. Новограді-Волинському, м. Рівному, за що отримала різноманітні відзнаки.

Про Вероніку можна сказати: «Якщо людина талановита, вона талановита у всьому». Проте найкраще дівчина розкривається у танці. Ще з раннього дитинства вона захоплювалася хореографією, відточувала майстерність і тепер танцює як у школі, так і на сцені Новоград-Волинського палацу культури, бере участь у виступах шкільних хореографічних колективів м.Малина. Пробує творити власні хореографічні композиції. Вероніка має потужний творчий потенціал.

 

Copyright MyCorp © 2018
Хостинг від uCoz