Чижівський ліцей
Четвер, 18.04.2024, 20:58
Меню сайту

Годинник

Чижівська ОТГ

Корисні сайти

!

Вхід на сайт

Погода

Календар

Архів записів

!

Про засідання методичного об’єднання класних керівників школи

 (2019-2020 н.р.)

 

23 вересня 2019 року відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників школи, на якому голова методоб’єднання, заступник директора з виховної роботи Бойковська С.М. ознайомила присутніх класних керівників з нормативно-правовими документами, якими повинні керуватися педагоги у виховній роботі з дітьми та молоддю. Також  запропонувала обговорити і розробити план виховних заходів на 2019-2020 н.р. з метою виконання завдань, поставлених перед школою на сучасному етапі державою та суспільством та з метою створення безпечного комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, перш за все для дітей.

27 січня 2020 року відбулося чергове засідання методичного об’єднання класних керівників школи, на якому голова методоб’єднання, заступник директора з виховної роботи Бойковська С.М. виступила з доповіддю-презентацією  «Булінг серед дітей як соціально-педагогічна проблема» з метою ознайомити класних керівників із причинами виникнення булінгу в учнівському середовищі,впливу цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому та стимулювати діяльність класних керівників до творчості, створити умови для обміну досвідом, педагогічних знахідок. Також педагоги детально ознайомились  та взяли до відома Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII. https://zakon.rada.gov.uahttps://ips.ligazakon.net

27 лютого 2020 року відбувся спецсемінар «Класний керівник і проблема дисципліни», в рамках якого класні керівники мали змогу удосконалити знання про прийнятну поведінку учнів та вміння і навички професійного спілкування вчителя з учням та батьками, що мало на меті сприяти засвоєнню класними керівниками навичок партнерських взаємовідносин зі всіма учасниками навчально-виховного процесу. Також голова методичного об’єднання класних керівників, заступник директора з виховної роботи Бойковська С.М провела з класними керівниками тренінгову вправу «Професійне спілкування педагога»  з метою  з’ясувати і проаналізувати важливі якості професійного спілкування; навчитися правильно вибирати комунікативну позицію у сферах спілкування «класний керівник—учень», «кл. кер.—клас», «кл.кер. –батьки»; обговорити питання педагогічної взаємодії й удосконалити вміння класних керівників  застосовувати тренінговий стиль спілкування з учнями для розвитку комунікативних умінь і навичок, удосконалення вмінь ефективного педагогічного спілкування та спільної діяльності. Також шкільний психолог Пашківська Т.Л. з тією ж метою виступила з презентацією «Агресивна поведінка підлітків: її причини та наслідки» та надала класним керівникам  рекомендації щодо корекції нетипової девіантної поведінки дітей у підлітковому віці.

6 травня 2020 року  на черговому засіданні методичного об`єднання класних керівників школи говорили про підсумки роботи м/о за 2019-2020 н.р., заслухали  звіт голови м/о Бойковської С.М. про проведену роботу, в якому біли підкреслені успіхи та недоліки щодо виховної роботи в школі протягом навчального року та окреслені завдання на наступний навчальний рік.

2020 – 2021 н.р.

  21 вересня 2020 року було проведено 1-ше  засідання методичного об`єднання класних керівників школи в 2020-2021 навчальному році, під час якого голова методоб`єднання, заступник директора з виховної роботи  Бойковська С.М. ознайомила присутніх  з нормативно - правовими документами щодо виховної роботи на 2020-2021 н.р. та з особливостями  і вимогами до виховної роботи в умовах НУШ.   Обговорили і затвердили  план роботи методоб’єднання на 2020-2021н.р.  

              Також обговорили та затвердили  план заходів на 2020-2021 н.р.,спрямованих на запобігання та протидію булінгу та домашньому насильству . Бойковська Світлана також надала інформаційні матеріали про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини. Обговорили та затвердили плани виховної роботи класних керівників на І семестр.

               Актуальним був розгляд питання про навчання під час карантину, під час якого  обговорили форми та методи виховної роботи з учнями та батьками на випадок режиму он-лайн.

              Члени методоб’єднання вирішили:

1)      Створити соціальні паспорти класів. Виробити рекомендації щодо роботи з дітьми соціально не захищених категорій.

2)      Оформити інформаційні класні куточки. Обговорити з учнями тематику інформаційних класних куточків. Розробити спільно з учнями та оформити «Правила (кодекс) дружнього класу».    

              

 

               16 листопада 2020 року відбулося чергове засідання методичного об`єднання класних керівників школи, в ході якого заступник директора з виховної роботи Світлана Бойковська ознайомила присутніх з інформаційним листом МОН України № 1/9-385 від 20.07.2020 р. «Деякі питання організації виховного процесу у 2020-2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок», матеріали якого мають на меті допомогти організувати діяльність педагогічних працівників щодо захисту прав та інтересів дітей, формування  в дітей та учнівської молоді  цінніснхи життєвих навичок, сприяння профілактиці булінгу (цькуванню), кримінальних правопорушень, вживання наркотичних та психотропних речовин та запобігання торгівлі людьми.

                   2.      Також Бойковська С.М. ознайомила класних керівників  для практичного використання в своїй роботі з  навчально-методичними посібниками: «Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід», рекомендованим для практичного застосування МОН України, Державною науковою установою «Інститут модернізації освіти», громадською організацією «Ла Страда-Україна» та дитячим фондом ЮНІСЕФ і  «Не смійся з мене: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять», схваленим для використання в загальноосвітніх навчальних закладах науково-методичною Комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.          

                     3.   Також Світлана Мар`янівна   наголосила на обов’язковості проведення інтерактивних занять з учнями 1-11 класів на антибулінгову тематику і що всі необхідні для роботи  наочні та інформаційні матеріали  для виховної роботи зібрані в папці «На допомогу класному керівнику» та в електронному вигляді в  папці «Виховна робота» на веб-сайті школи, де в підрозділі «Протидія булінгу» розміщені правила поведінки, права та обов’язки здобувачів освіти», « План заходів в Чижівській ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2020-2021 н.р., спрямованих на запобігання та протидію булінгу та домашньому насильству» , порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу та інші нормативні документи щодо антибулінгової політики школи. Також інші корисні матеріали для виховної роботи знаходяться в  цій же папці «Виховна робота» в підрозділах  «Превентивне виховання», «Методичне об`єднання класних керівників», «Сторінка класного керівника», «Сторінка для батьків», «Сторінка для учнів», «Безпека в Інтернеті».

                        4. Шкільний психолог Пашківська Т.Л.  надала рекомендації, як протистояти боулінгу та як допомогти дітям упоратися з булінгом.

                       5. Також  обговорили  як говорити з дітьми про коронавірусне захворювання 2019 року (COVID-19)?; 8 порад, як заспокоїти і захистити дітей  від ЮНІСЕФ; рекомендації щодо особливості виховної роботи з батьками та дітьми в режимі он-лайн

                       6. Вирішили  під час інтерактивних занять на антибулінгову тему обговорити з учнями і спільно створити класні інформаційні куточки «Стоп!булінг»

 

 

            18 січня 2021 року відбулося чергове засідання методичного обєднання класних керівникі у вигляді спецсемінару, на якому виступила заступник директора з виховної роботи голова методоб`єднання Бойковська С.М. з доповіддю «Про реалізацію Концепції превентивного виховання дітей і молоді: питання, які передбачають впровадження системи підготовчих та профілактичних дій педагога, спрямованих на запобігання формуванню в учнів негативних звичок та рис характеру, проявів асоціальної поведінки».

             2. Провели тренінг на вищезгадану тематику: вправа «Квітка Сократа»; метод «Форум-театр» (програвання ситуацій).

              3. Голова методоб`єднання разом з класними керівниками розробили пам`ятку  «Як порозумітись з підлітком і як батькам зберегти зв'язок з дитиною», яку вирішили поширити в батьківських групах

             4. Також шкільний психолог Пашківська Т.Л. надала педагогам рекомендації щодо корекції нетипової девіантної поведінки дітей у підлітковому віці.

              5. Переглянули та обговорили презентацію  «Безпека в Інтернеті. Інтернет та соціальні мережі --- розвага чи залежність».

              6. Вирішили  використовувати різноманітні дієві методи та форми роботи щодо безпеки дітей в Інтернеті, попередження та профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді, формування компетентної особистості учня на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей .      Також наголосили, що більш активніше потрібно проводити роботу з батьками в режимі он-лайн, спілкуватись (проводити батьківські збори у вигляді конференцій в Googl Meet), поширювати в батьківських та учнівських групах пам’ятки та інші просвітницько-інформаційні  матеріали з питань виховання.

 Наказ № 1 по Чижівській ЗОШ І-ІІІ ст. від 21.01.2021 року «Про підсумки виховної роботи школи за І семестр 2020-2021 навчального року»   Відкрити. Скачати.

                

1 квітня 2021 року в режимі онлайн з використанням платформи Googl Meet  відбулося 4-те засідання класних керівників 1-11 класів  Чижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на тему «Особливості організації виховного процесу в умовах карантину. Трикутник партнерства школа-учні-батьки у дистанційному форматі. Розроблення пам’ятки для батьків щодо безпеки життя дитини під час дистанційного навчання в умовах карантину» з метою ознайомити класних керівників із дієвими формами та методами роботи з учнями та їх батьками з питань виховання у дистанційному форматі; стимулювати діяльність класних керівників до творчості; створити умови для обміну досвідом, педагогічних знахідок. В рамках засідання розглянули такі питання:

               1.Створення безпечного та здорового освітнього середовища, в т.ч. в режимі онлайн під час дистанційного навчання. Заступник директора з виховної роботи голова методоб`єднання Бойковська С.М.  ознайомила присутніх на зустрічі з вимогами нового Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти за Наказом МОЗ України від 25.09.2020 року, які стосуються безпосередньо роботи педагогів з дітьми. Світлана Бойковська зауважила, що заклади загальної середньої освіти працюють за новим Санітарним регламентом з 1 січня 2021 року, і що серед інших вимог щодо освітлення, умеблювання, шумоізоляції, опалення шкільних приміщень, харчування дітей є вимоги, які стосуються нас, як педагогів-вихователів. Зокрема це:

  • формування у рамках освітнього процесу в учнів гігієнічних знань, умінь і навичок, засад здорового способу життя;
  • проведення вправ з рухової активності за потреби для зняття локального стомлення чи загального впливу;
  • організація уроків та прогулянок на свіжому повітрі;
  • організація самообслуговування учнів 5-11 класів (т. б. тримання робочого місця в чистоті, прибирання за собою сміття, полив рослин, вологе прибирання, крім вікон і підлоги без миючих і дезінфікуючих засобів) за участю педагогічного або медичного працівника не більше 1 год. на тиждень;
  • провітрювання класних кімнат за графіком ( таблиця наведена в дод.
  • пересаджування учнів для профілактики постави не менше 2-х разів на рік на інші ряди з урахуванням зросту, гостроти зору, слуху та різних патологій органів зору, слуху чи інших хронічних захворювань

2. Також Бойковська С.М. зазначила, що педагогічним колективом були зроблені певні кроки з антибулінгової політики школи щодо створення безпечного освітнього середовища. Наступним кроком має бути посилення виховної та просвітницької роботи щодо безпеки в Інтернеті, так як за даними світового огляду впливу пандемії коронавірусу на дітей в онлайн період карантину діти стали проводити  на 80% більше часу онлайн. Разом з тим підвищились звернення щодо випадків булінгу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, а сексуальна експлуатація дітей в Інтернеті збільшилась вдвічі. Тому в механізмах захисту дітей від сексуальних та інших ризиків в Інтернеті надзвичайно важливим є превентивний аспект, а саме: надання якомога більше інформації дітям, батькам, особам, які їх замінюють, а також вчителям про особливості вчинення подібних злочинів. За наказами та іншими відповідними нормативними документами МОН України, листа заступника голови сільської ради Наталії Даниленко педагоги обговорили матеріали спеціалізованого вебінару «Як педагогічні працівники можуть створити безпечний онлайн – простір для учнів».

                Також з метою захисту дітей в цифровому середовищі класні керівники та класоводи проведуть ряд  інтерактивних уроків у вигляді годин спілкування для дітей різного віку та їх батьків, які рекомендовані Інститутом модернізації освіти та розроблені  національними експертами із захисту дітей від насильства в рамках освітнього проєкту «Stop-sexтинг» за підтримки Уповноваженого Президента України з прав дитини Миколи Кулеби, спільно з Департаментом кіберполіції м. Києва, ювенальною превенцією Національної поліції України, Міністерством цифрової трансформації України .

                3. Розглянули питання «Профілактика та недопущення будь-яких форм насильства щодо дитини в сім`ї і в школі». Бойковська С.М. розповіла присутнім на зустрічі про організацію роботи педагогічних працівників згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2020 року № 800 «Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров

               4.  Бойковська С.М. виступила з презентацією «Особливості організації виховного процесу в умовах карантину. Трикутник партнерства школа-учні-батьки у дистанційному форматі».

Скачати презентацію. Особливості організації виховання в умовах карантину

                  Педагоги спільно розробили пам’ятки для батьків.

 

               5. Педагоги провели педагогічний діалог «Форми та методи проведення годин спілкування з учнями в дистанційному форматі»,  обмінялися досвідом роботи та розробили «Пам’ятки для батьків щодо безпеки життя дитини під час дистанційного навчання в умовах карантину».

                6. Вирішили: провести години спілкування щодо безпеки в Інтернеті, поширити в батьківських групах «Пам’ятки для батьків щодо безпеки життя дитини під час дистанційного навчання в умовах карантину».

 

                                                    

 

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг від uCoz