Основні напрямки діяльності Чижівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в 2016-2017 навчальному році
1. Модернізація змісту освіти, орієнтацію на системний розвиток особистості забезпечення наступності між дошкільною, початковою, основною та старшою освітніми ланками.
2. Охоплення всіх дітей шкільного віку систематичним навчанням і забезпечення умов здобуття ними повної загальної середньої освіти.
3.Забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-го класу до навчання у школі II ступеня.
4. Переорієнтація процесу навчання з інформативної форми на розвиток особистості дитини, провадження особистісно-орієнтованого підходу.
5. Розвиток у підростаючого покоління творчих здібностей,підтримку обдарованих дітей і молоді, формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості.
6. Докорінне поліпшення виховної роботи на основі традицій і звичаїв українського народу, вивчення історичної і культурної спадщини, формування високої патріотичної свідомості, готовності до виконання громадських і конституційних обов'язків, поваги до державних символів України.
7. Спрямування виховної роботи на становлення демократично зорієнтованої, відповідальної, моральної і самодостатньої особистості.
8. Зміцнення демократичних засад в освіті, у Т.Ч. шляхом розвитку учнівського самоврядування, залучення в установленому порядку учнів до участі у вирішення питань місцевого значення.
9. Формування через освіту здорового способу життя, високої гуманістичної культури особистості, здатність протидіяти негативним соціокультурним впливам і бездуховності.
10. Впровадження сучасних інформаційних педагогічних технологій, створення умов для набуття кожним учителем умінь і навичок використання сучасних ЕОМ у навчальному процесі, реалізації державної програми «Інформаційні і комунікативні технології в освіті й науці» на 2017-2018 роки.
11. Сприяння безперервній освіті педагогічних працівників, надання їм науково методичної допомоги для фахового удосконалення і розвитку творчості.
12. Всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування у них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавлення новими педагогічними технологіями.
13. Проведення моніторингу навченості та вихованості учнів, використання сучасних технологій тестової оцінки знань.