06.09.2021 р. відбулося методичне об'єднання класних керівників школи, на якому педагоги проаналізували роботу МО за минулий навчальний рік, зупинились на досягненнях та недоліках. Голова методоб'єднання заступник директора з виховної роботи Бойковська С. М. наголосила, що виховну роботу з учнями потрібно планувати та проводити згідно "Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів" та з основними нормативно- правовими документами щодо виховної роботи на 2021-2022 на. р. Зокрема Листа МОН України 1/9-362 від 16.07.2021 р. з інформаційними матеріалами " Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок ". Також обговорили " План заходів щодо профілактики та протидії булінгу та домашньому насильству в Чижівській ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2021-2022 на. р.
Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
оцінює роботу членів об'єднання, піклується про заохочення класних керівників.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
список членів методичного об'єднання;
річний план роботи методичного об'єднання;
протоколи засідань методичного об'єднання;
аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).