27 лютого 2020 року відбувся спецсемінар «Класний керівник і проблема дисципліни», в рамках якого класні керівники мали змогу удосконалити знання про прийнятну поведінку учнів та вміння і навички професійного спілкування вчителя з учням та батьками, що мало на меті сприяти засвоєнню класними керівниками навичок партнерських взаємовідносин зі всіма учасниками навчально-виховного процесу. Також голова методичного об’єднання класних керівників, заступник директора з виховної роботи Бойковська С.М провела з класними керівниками тренінгову вправу «Професійне спілкування педагога» з метою з’ясувати і проаналізувати важливі якості професійного спілкування; навчитися правильно вибирати комунікативну позицію у сферах спілкування «класний керівник—учень», «кл. кер.—клас», «кл.кер. –батьки»; обговорити питання педагогічної взаємодії й удосконалити вміння класних керівників застосовувати тренінговий стиль спілкування з учнями для розвитку комунікативних умінь і навичок, удосконалення вмінь ефективного педагогічного спілкування та спільної діяльності. Також шкільний психолог Пашківська Т.Л. з тією ж метою виступила з презентацією «Агресивна поведінка підлітків: її причини та наслідки» та надала класним керівникам рекомендації щодо корекції нетипової девіантної поведінки дітей у підлітковому віці.
|