18 грудня у нашій школі відбулося засідання методоб᾿єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД.
Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь
Девіз засідання: «Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора, ми вкрадемо в дитини завтра» Конфуцій
Засідання складалося з двох частин:
- Актуальний діалог
- Практична робота
У актуальному діалозі брали участь всі члени методоб᾿єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД. Педагоги продовжили розгляд питання про реформування початкової школи . Вони розглянули питання :
1. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.
- Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики.
3. Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності.
4. Групові методи роботи на уроках у початковій школі.
5. Лепбуки на уроках у початковій школі.
Під час практичної частини засідання педагоги відвідали урок математики у 3 класі ( вчитель Бойко М.М.). Тема уроку «Додавання багатоцифрових чисел виду 520+340. Проект «Збережи ялинку» (інтегрований урок математики та природознавства).
Урок пройшов на високому методичному рівні. Марія Миколаївна на практиці показала як запроваджувати інтеграцію уроків у початкових класах. Діти були вміло залучені до дослідницької роботи .Використовувалися методи групової та проектної діяльності.
Вчитель вміло застосувала на уроці ІКТ.
Вчитель 4-А класу Запольська Н.А. практично показала використання лепбуку на уроках у початкових класах.
Методичну майстерність вчителі початкових класів Чижівської ЗОШ І-ІІІ ст. підвищують шляхом участі у роботі методоб’єднання, науково–методичних та психолого–педагогічних семінарах, шляхом самоосвіти. Вчителі діляться досвідом роботи з різних питань . Кращі елементи методики беруться на замітку.
Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а головне на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.
|